Naar hoofdinhoud
Orkestreert de dienstverlening!

Vacature Serviceteam Medewerker

Mozard BV is een innovatief softwarebedrijf. Mozard ontwikkelt en beheert webbased systemen met generieke functionaliteit waarmee organisaties de dienstverlening en informatievoorziening flink kunnen verbeteren tegen lage kosten.

Vacature Serviceteam Medewerker

Leuk dat je geïnteresseerd bent in het versterken van ons team!
Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een Serviceteam Medewerker.

In deze functie zal je een belangrijke bijdrage leveren aan de dienstverlening van Mozard en de klanttevredenheid van de Mozard klanten. Als Serviceteam Medewerker ben jij hét aanspreekpunt voor onze interne en externe klanten als zij vragen hebben of als zij ondersteuning nodig hebben.

Wil jij ook werken in een hecht en professioneel team? Lees dan snel verder!

Wie ben jij?
Wat onze medewerkers typeert, is dat zij plezier hebben in hun werk. Daarnaast zijn zij zelfredzaam, proacrief, probleemoplossend en klantvriendelijk. Dit laatste is enorm belangrijk, want dit draagt bij aan het streven van Mozard naar 100% klanttevredenheid! 

Je beschikt over minimaal een mbo-niveau 3/4 opleiding in de richting van IT/ICT en je hebt aantoonbare ervaring met het functioneel beheer van een systeem of ervaring in een customer support functie. 

Daarnaast beschik je over de volgende vaardigheden:

  •  Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Bekendheid met functioneel beheer en testen van software of bereid om dit te leren;
  • Analytisch denkvermogen en probleemoplossend vermogen;
  • Vermogen om zelfstandig te werken en onder druk te presteren;
  • Klantgerichte instelling met een passie voor het helpen van anderen;
  • Je hebt affiniteit met ICT en bent handig met computers en programma's;
  • Je bent proactief en denkt graag mee met de klant.

Jouw Werk
Als Serviceteam Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor vragen. Je levert ondersteuning aan Nederlands grootste organisaties. Samen met jouw collega's zorg je ervoor dat de serviceverzoeken, die via verschillende kanalen bij het serviceteam binnen komen, binnen de afgesproken termijnen op de juiste wijze worden opgepakt en afgehandeld. Je bent zichtbaar en zorgt dat intern en richting de klanten (pro) actief wordt gecommuniceerd als dat nodig is.

Denk hierbij aan voortgang bij dreigende overschrijding van serviceverzoeken, mailings, rapportages. Ook zal je bijdrage leveren aan het releaseproces door te testen, release-notes te schrijven, helpteksten en handleidingen te schrijven. 

Daar horen de volgende verantwoordelijkheden bij: 

  • Fungeren als primaire contactpersoon voor klanten, het verstrekken van professionele en tijdige ondersteuning via verschillende communicatiekanalen.
  • Testen van nieuwe ontwikkelingen en functies om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan de vereisten van de klant.
  • Ervaring met functioneel beheer, waarbij je in staat bent om de functionele eisen van klanten te begrijpen en te vertalen naar concrete oplossingen.
  • Opstellen van releasenotes voor nieuwe ontwikkelingen, die duidelijk en begrijpelijk zijn voor onze klanten.
  • Beheren van klantverwachtingen en ervoor zorgen dat alle verzoeken en problemen tijdig worden opgelost.
  • Het identificeren van kansen voor verbetering van onze producten en processen op basis van feedback van klanten
  • Intern beheer van Mozard, waaronder bijvoorbeeld het controleren van het statuspaneel of het aanmaken van nieuwe medewerkers

Wat wij bieden
Mozard is een geweldig bedrijf om voor te werken en te blijven leren. Wij werken volledig remote, je werkplek kies je dus zelf! En door de Mozard Suite zelf te gebruiken en beschikbare online hulpmiddelen optimaal te benutten, zijn we altijd goed met elkaar verbonden. We kunnen ondanks de fysieke afstanden dus snel schakelen als team! 

Naast het werk dat we voor onze klanten doen, zijn we trots op onze levendige, diverse werkcultuur: we geloven in openheid en eerlijkheid, gelijkheid, deskundig- en betrouwbaarheid. We willen de echte jij leren kennen en je helpen verkennen en groeien, waar je ook goed in bent. Je hebt dus altijd veel leermogelijkheden (formeel en informeel) om je rolspecifieke vaardigheden en expertise te verbeteren. We hebben een enorm informele bedrijfscultuur die totaal niet hiërarchisch is. We hanteren korte lijnen en ook de directeur kun je op elk gewenst moment benaderen.

Afhankelijk van je achtergrond en ervaring kan je een bruto maandsalaris tussen de €2500 - €4000 verwachten op basis van een 40-urige werkweek. 

Daarbij biedt Mozard je uitstekende arbeidsvoorwaarden met een collectieve pensioenregeling. Je krijgt de kans om opleidingen te volgen en je door te ontwikkelen in het vakgebied.

Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Mark Voogd, mark@mozard.nl of 06-43912288

Overzicht vragen